Dag 1.

Cambild från helgen, höhö.
"Intressanta" fakta om mig:
1. Jag är livrädd för spindlar.
2. Den första riktiga ridskolan jag gick på var Viarp.
3. För några år sedan ville jag börja på ridskola igen.
4. Jag tycker inte att jag är det minsta bortskämd, som vissa säger..? :P
5. Jag tycker att mitt efternamn är fult och låter alldeles för vanligt.
6. Jag är extremt kräsen med mat, haha ^^
7. Grodor är det äckligaste som finns typ.
8. Mina känslor är alltid överdrivna, blir jag arg kan jag känna för att slå in skallen på någon.. (A)
9. Jag har svårt att se bra saker med mig själv.
10. Utan hästar skulle jag inte kunna leva.
11. Jag har sjukt svårt att få riktigt bra vänner.
12. När jag köper kläder är de skitsnygga i affären, och fula i min garderob xD
13. Musik är bland det bästa jag vet.
14. Jag kommer inte på fler punkter.
15. Min hjärna är tömd nu. (a)

Kommentarer
Postat av: Ämmmmmaaaaaaaa

haha du har iaf en bra vän här :D /EmmaP <3<3

2010-12-14 @ 19:00:35
Postat av: STINA KUNG LARSSON

din hjärna är alltid tömd vännen :D hahahahha. skoja.

2010-12-19 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback