Emma

Hej igen.
Tänkte att jag skulle börja skriva på vad som hänt under tiden bloggen har varit nere.

Tidigare skrev jag och min syster, Hanna,
om familjens halvblodssto Mina.
Hon var gammal, och har tyvärr blivit avlivad.
Detta är ingenting vi behöver gå in närmre på, okej? :)
Efter det har det inte hänt särskilt mycket..?
Fast innan det, så har jag ju bytat skola, mycket bättre, hihi!
Jag går i en bra klass, som låter väldigt mycket xD
Man har iallafall aldrig tråkigt :p

Minns ni min ponny Alf?
Han är såld, och flyttar till Malmö om ungefär en vecka. (Nästa helg!)
Självklart kommer jag att sakna honom, men vet att han kommer ha det bra <3
Hänger ni med?

Vi har varit iväg till Laholm och provridit en ponny.
Ett superfint NF-sto, f-04.
Otrolig ponny, superfin att rida, hoppar riktigt fint.
Justja, jag har fått en iPhone 4 också.
Den är "stolt" kamera till bilden ovan, på ponnyn som är aktuell.
Varför säger jag att hon är aktuell..?
Jo, därför att vi ska prata med hennes ägare och bestämma in en tid för besiktning.
Går hon igenom, köper vi henne. <3
Besiktningen kommer nog inte ske förrän någon gång
efter nästa helg, alltså efter att Alf har åkt.
Jag är jätteglad, eftersom att det är en sjukt fin ponny! :)


Snälla, klaga inte på min ridning.
Det var första gången jag red denna ponnyn, och hon är en helt annan än Alf.
Tycker ändå att det ser hyfsat ut, kändes dock 1000 gånger bättre än det ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback