SLÖSA!

Jag kom nyss på att jag har "en massa" pengar..
Ibland vill jag bara slänga iväg en massa, hihi! (A)
En sak vill jag verkligen köpa.
Ni får kanske reda på vad det är, hoppas jag slår till.. ;)
Eller egentligen är det två saker.
Så jaa, två tävlingsset för ungefär 950 kr.
Billigt, right? :)
Haha, hade ni vetat vilka märken det är hade ni nog hållt med mig till 99,99999%..?
Nu ska jag iallafall tänka efter lite på det.
Blir ju antagligen GBG Horse Show 2011, så kanske inte ska slösa allt för mycket?
Dock är det ju rätt så länge dit, kommer antagligen att få lite pengar i jul..
Men jag är rätt så säker på att jag slår till, åtminstone på ett av tävlingssetet, det dyraste såklart.. ;)
Haha nejmen, det är ju så att det dyraste är det dyraste till ordinarie pris också, något som jag annars aldrig skulle kunna köpa. Därför vill jag helst ha det, om jag bara ska välja ett.
Sedan vill jag ha den matchande Bucas-grimman till mitt täcke, hittar den dock bara på Filippas och minimibeställning ligger på 250 kr, grimman kostar 105..
Men vi får se med det..
Ska skapa lite nya kategorier nu, bland annat Shopping, så ni kommer ju få se om jag köper något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback