Dagens ridpass






Dressyr trimm i ridhuset
Idag red jag i ridhuset, det blev lite dressyr på snodden. Eftersom att Nisse lyssnar bra på den och går väldigt stadigt så rider jag med den ganska ofta, det gör sattt jag kan tänka lite mer på mig själv och att jag måste lägga ner mindre tid på hästen. Jag hade satt upp en bra plan inför ridpasset och till och med en video hehe, men den kommer jag inte visa upp. När jag hade travat fram honom så skulle jag fatta galopp, det gick ju som det gick en spark hit och dit blev det men efter att jag hade sakt åt honom så vart han mycket lugnare, i vänster varv i galoppen skulle han springa väldigt mycket innåt med bakdelen typ helt snett men det fick jag till i slutet av passet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback