mobil blogg!

Igår red jag lite dressyr i ridhuset, tränaren som jag tränade för i tisdags sa att jag skulle överböjja nisse satt han blir mjukare i bogen då han är hyffsat stel i bogarna. Jag skrittade till ridhuset vilket var ca 20 minuter det är sjukt bra för då är hästen fram skrittad och klar att börja trava på när jag kommer fram. Nisse skötte sig bra förutom att han ville kissa, men han fick några chanser sen fick han börja jobba. Han var fin i traven, han lyssnade bra på mina hjälper vart lite snabb när jag skulle trava av. Galoppen det känndes som om han inte hadde vart finare, visst han var lite stutsig i fattningara och lite mitt i men han fick vad han var förtjänt. Jag piskade honom inte jag körde bara hårdare eller så gjorde jag en hastig halt och ryggade honom många steg och då slutade han. När vi satt i bilen på vägen hem sa min mamma vad en annan mamma hadde sagt till henne om nisse, han går ju den höga skolan, haha var lite kul att höra :p / Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback