Vaken!

Det här är nog bloggens tidigaste update. På väldigt, väldigt länge.
Men jag är klarvaken, inte trött eller så. Tror att jag ska asa mig ner för trappan och göra varm choklad, men vet inte. Det är gott. Så kanske. Men jag brukar få ont i magen, muhu. Idag ska jag iallafall rida Fåff.
(Jag är bäst på att byta samtalsämne snabbt, ehe.)
Tror mest jag ska rida runt lite, alltså inga speciella övningar. Tempoökningar kanske, länga och korta.
Får nog bli lite så random ridning. Aouh. Ska ha med mig kameran också, blir nog mest hagbilder som vanligt.
Ridhuset är sämst att fota i, ljuset är sämst. Fast det är helt ok att rida i.. ;)
Det är såååååååååå skönt att ha ridhus i stallet. (Eller ihopkopplat med stallet iallafall.)
Linn (som jag ska mobba lite nu) måste gå en rätt så lång bit för att komma till ridhuset, HAHA!
Jag vill hoppa, FATTAR NI DET?
Det tog aslång tid (hehe) innan vi fick hoppa först, OCH NU VILL JAG BARA HA MEEEEEEEER.
Jag är seriös, jag lovar.
Elsk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback